NKD Polska: realizacja planów ekspansji w Polsce

Salon sieci NKD

Salon sieci NKD

Grupa NKD, niemiecka sieć dyskontowa oferująca artykuły odzieżowe oraz artykuły codziennego użytku realizuje plan otwarć przewidziany na polskim rynku. Przedstawiciele polskiego oddziału firmy zapowiadają, że z końcem sierpnia 2012 roku zacznie działać kolejny sklep sieci.

– 31 sierpnia 2012 roku otwieramy nowy sklep NKD w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu. Salon zajmie 385 mkw. powierzchni – poinformował redakcję Retailnet.pl Krzysztof Waluś, dyrektor ekspansji Polska, Kraje Bałtyckie, NKD Polska sp. z o.o.

Grupa NKD jest jedną z największych sieci dyskontowych w Niemczech. Obecnie firma posiada ponad 1,6 tys. sklepów zlokalizowanych w 7 krajach Europy i zatrudnia ok. 6, 5 tys. pracowników.

NKD Polska sp. z o.o., firma która wprowadziła sieć na polski rynek aktualnie posiada 3 sklepy firmowe (Tarnowskie Góry, Racibórz i Skarzysko-Kamienna). Do końca bieżącego roku NKD Polska planuje uruchomienie około 30 salonów na polskim rynku. Spółka jest zainteresowana ekspansją przede wszystkim w miejscowościach mających powyżej 20 tys. mieszkańców, głównie w zachodniej i południowej części naszego kraju.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska