Intersport: wzrost przychodów ze sprzedaży

Salon Intersport

Salon Intersport

Zarząd spółki Intersport poinformował, że w II kwartale 2012 roku miał 1,7 mln zł zysku brutto wobec 1,6 mln zł straty rok wcześniej. Zarząd spółki szacuje, że zysk brutto za I półrocze 2012 r. wyniesie ponad 5 mln zł.

Łączne przychody netto z działalności podstawowej prowadzonej w salonach spółki Intersport, w II kw. 2012 roku, według wstępnych szacunków siegnęły 62 mln zł. To oznacza, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez spółkę były o 7,5 proc. większe  niż w analogicznym okresie 2011 r.,

Łączne przychody z działalności podstawowej oraz ze sprzedaży produktów Euro 2012 były o 37,1 proc. wyższe niż w II kwartale 2011 roku. Szczegółowy raport finansowy za I półrocze 2012 r. firma opublikuje 31 sierpnia 2012 roku.

Intersport SA otwiera swoje salony sprzedaży głównie w centrach handlowych. Średnia powierzchnia sklepu należącego do spółki to ok. 1 tys. mkw. Wszystkie sklepy sieci mają jednolity wystrój wewnętrzny oraz aranżację witryn. Ekspozycje są zmieniane zgodnie z rytmem pór roku. W asortymencie około 85 proc. całej oferty stanowią wyroby najwiekszych producentów sprzetu i ubrań sportowych. Ich uzupełnieniem są stopniowo wprowadzane marki własne Intersport. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje ponad 30 salonów. Od początku 2012 roku otwarto dwa sklepy, w Galerii Korona Kielce ( 714 mkw. powierzchni) oraz w Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim ( 815 mkw.).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016