Lustro cyfrowe

Firma Norco, która dostarcza wyposażenie dla sklepów, wprowadza na polski rynek interaktywne lustra cyfrowe – nowoczesne narzędzie ułatwiające prezentację oferty i wspierające sprzedaż w salonach odzieżowych.

Lustra firmy Norco łączą w sobie cechy i funkcje tradycyjnej oraz wirtualnej przymierzalni. Są obiektywnym doradcą klienta, ale też nowoczesnym narzędziem do interaktywnej komunikacji ze znajomymi. Umożliwia wreszcie gromadzenie informacji o klientach i ich preferencjach.

– Interaktywne lustro jest doskonałym uzupełnieniem tradycyjnej przymierzalni, niwelującym jej dotychczasowe mankamenty. Lustro wyposażone jest w cyfrowy aparat fotograficzny zintegrowany z nowoczesną kamerą. Dzięki nim klient może szybko i łatwo obejrzeć się w przymierzanych ubraniach z każdej strony, co w tradycyjnej przymierzalni sprawia dość dużą trudność – mówi Rafał Maciejczuk, dyrektor handlowy Norco. – Aby porównać różne przymierzane ubrania aparat wykonuje i zapisuje zdjęcia. Następnie klient ma możliwość porównania wybranych zdjęć, które wyświetlane są na lustrze. Przymierzający może samodzielnie przeglądać zdjęcia i na ich podstawie zdecydować o zakupie.

Więcej o funkcjach jakie posiada cyfrowe lustro w sierpniowym miesięczniku Shopping Center Poland.

Norco od ponad 25 lat, dostarcza usługi obejmujące całościowe wyposażenie każdego sklepu. Wywodzi się z Norwegii, a nowoczesny zakład produkcyjny oraz wzorcownia zlokalizowane są w Sońsku koło Ciechanowa. Firma działa kompleksowo – tworzy pełne rozwiązania, od projektu do finalnej realizacji. W swoich aranżacjach wykorzystuje szerokie port folio mebli, elementów dodatkowych i materiałów wykończeniowych. Wśród klientów znajdują się między innymi: Mohito, Cropp, House, Esotiq, Top Secret, Heavy Duty, Bergson, Venezia, Duka, Moodo, Inmedio, 1 minute, Neonet i wielu innych. Produkowane przez Norco wyroby możemy zobaczyć w polskich sklepach oraz na rynkach takich jak Niemcy, Szwecja, Dania, Norwegia, Rosja, Estonia, Czechy, Węgry, Słowacja, Litwa.