Unibail-Rodamco: Victoria’s Secret w Galerii Mokotów

Salon Victoria’s Secret

Salon Victoria’s Secret

Salon Victoria’s Secret Beauty & Accessories w warszawskiej Galerii Mokotów zostanie otwarty 27 lipca 2012 roku i będzie drugim salonem tej sieci w Polsce, a także w Europie. Pierwszy butik znajduje się w Złotych Tarasach i zajmuje powierzchnię około 100 mkw.  

Usytuowany na parterze Galerii Mokotów salon będzie oferował produkty kosmetyczne marki Victoria’s Secret, akcesoria sygnowane inicjałami VS, a także drobną galanterię skórzaną, kosmetyczki, bransoleteki, etui na paszporty czy zawieszki do kluczy.

Marka Victoria’s Secret istnieje od 1977 roku i znana jest z ekskluzywnej bielizny oraz spektakularnych pokazów mody. Brand posiada ponad tysiąc salonów z bielizną oraz kosmetykami w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Marka prowadzi również sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem sklepu internetowego. Od początku działalności firmy nie otwarto żadnego butiku Victoria’s Secret w Europie.

Markę wprowadza do naszego kraju Alshaya Poland, jednak jej właścicielem jest Limited Brands Inc.

Alshaya Poland Sp.z o.o. to międzynarodowa firma franchisingowa zrzeszająca marki m.in.: Victoria’s Secret, Topshop, Dorothy Perkins, Mothercare, The Body Shop oraz MAC.

Limited Brands, do której należy marka Victoria’s Secret, w swoim portfelu posiada także takie marki jak: Pink, Bath and Body Works, La Senza czy Henri Bendel. Firma prowadzi w samych Stanach Zjednoczonych ponad 2,6 tys. sklepów.

Galeria Mokotów należąca do firmy Unibail-Rodamco została otwarta w 2000 roku. Powierzchnia najmu 3-poziomowego obiektu wynosi ponad 62 tys. mkw. W centrum handlowym znajduje się 260 sklepów. Galeria Mokotów oferuje klientom 2400 miejsc parkingowych i 35 tego typu miejsc dla kierowców niepełnosprawnych.
 

Reklama

Galeria Jurajska