Rank Progress: sukces Galerii Świdnickiej

Galeria Świdnicka

Galeria Świdnicka, Rank Progress SA

Galeria Świdnicka, należąca do Grupy Kapitałowej Rank Progress została otwarta 9 marca 2012 roku, Po dwóch miesiącach funkcjonowania centrum handlowe odwiedziło prawie 700 tysięcy osób. Jak podkreśla zarząd obiektu, tak duże zainteresowanie galerią wśród klientów zaskoczyło inwestora.

– Biorąc pod uwagę powierzchnię najmu, liczącą 15,5 tys. mkw., oraz wielkość Świdnicy (60 tys. mieszkańców), tak duże zainteresowanie galerią wśród klientów przeszło najśmielsze oczekiwania inwestora. Tym bardziej, że Galeria Świdnicka to nie jedyny obiekt handlowy w regionie – konkuruje z dużym centrum handlowym w jednym z sąsiednich miast oraz największą galerią handlową na Dolnym Śląsku – mówi Elżbieta Sobolewska, dyrektor Galerii Świdnickiej.

Rank Progress, zanim rozpoczął inwestycję, dogłębnie zanalizował rynek i zbadał potrzeby jego mieszkańców. Inwestor zadbał o  tenant mix. Wśród najemców Galerii Świdnickiej są nie tylko popularne marki odzieżowe, ale również multipleks Cinema 3D – pierwsze takie kino w mieście, centrum fitness oraz szeroki wybór restauracji: Choice, Efez, Siciliano, Broaster Chicken, Cafe Vanilia oraz 123 super smaki.

– Trudno odnieść sukces bez dobrych relacji z samorządem. Pozytywna współpraca z władzami lokalnymi jest niezwykle istotna dla prawidłowej działalności centrum handlowego. Polega ona przede wszystkim na wzajemnej wymianie informacji (np. kalendarz imprez ustalany jest w oparciu o kalendarz wydarzeń miejskich), materiałów marketingowych oraz pomocy w promowaniu imprez organizowanych zarówno przez miasto i miejskie ośrodki kultury czy sportu, jak i przez galerię. Warto też wspólnie z gminą organizować imprezy miejskie na terenie galerii – dodaje Sobolewska.

Obiekt znajduje się w ścisłym centrum Świdnicy, na miejscu nieistniejących już Zakładów Elektrotechniki Motoryzacyjnej. Jego powierzchnia całkowita wynosi 24 tys. mkw. Inwestor oprócz obiektu sfinansował także prace dotyczące dogodnej komunikacji w rejonie obiektu. Roboty te pochłonęły ok. 4 mln zł.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016