Salad Story

Salad Story z początkiem sierpnia 2012 roku uruchomi swój kolejny bar sałatkowy.  Zostanie on otwarty w Centrum Handlowym Lublin Plaza, na drugim poziomie, w sąsiedztwie Cinema City. Będzie to 19. lokal sieci i ósma umowa franczyzowa.

Firma Salad Story oferująca zdrową żywność, sałatki i przekąski przygotowywane na oczach klienta otwiera zarówno lokale własne jaki i franczyzowe. Większość lokali, które posiada znajdują się w centrach i galeriach handlowych ( m.in. w Galerii Mokotów, Sadyba Best Mall, CH Złote Tarasy w Warszawie, Galerii Słonecznej w Radomiu, DH Renoma i Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu oraz w CH Galaxy i Galeria Kaskada w Szczecinie).

Preferowane warunki lokalowe sieci to lokal w galerii handlowej w strefie food court, ze wspólną powierzchnią stolikową mający minimum 40 mkw. powierzchni bądź lokal wolnostojący lub w galerii handlowej, z własną powierzchnią stolikową: liczący minimum 60 mkw. powierzchni.

Firma zakończy ten rok z liczbą 19 lokali na koncie. – W planach jest jednak dalszy rozwój sieci. W 2013 roku zamierzamy otworzyć 5 nowych punktów w nowoczesnych galeriach i centrach handlowych w Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Trójmieście – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Rafał Jackowski specjalista ds. marketingu Salad Story.

Salad Story sp. z o.o. sp. k. oferuje innowacyjny na rynku polskim koncept restauracji serwującej sałatki po przystępnej cenie, przygotowywane na oczach klienta ze świeżych i naturalnych składników, do spożycia na miejscu i na wynos.