H&M: salony sieci powstaną także w mniejszych polskich miastach

Salon sieci H&M

Salon sieci H&M

W I półroczu 2012 roku, firma H&M otworzyła w Polsce 6 nowych salonów odzieżowych. Rok wcześniej pod szyldem marki otwarto 13 sklepów. Obecnie w naszym kraju działa 97 salonów firmy. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych.

W ostatnim czasie otwarto salony H&M w Galerii Dekada w Żyrardowie i Centrum Handlowym Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim. Planowane są kolejne otwarcia sklepów w Polsce.  

– W naszym centrum zainteresowania znajdują się zarówno lokalizacje w dużych miastach, jak i mniejszych ośrodkach. Stawiamy zawsze na najlepsze lokalizacje handlowe, dlatego wybieramy różne miasta, a w nich zarówno centra handlowe, jak i lokalizacje uliczne – informuje redakcję Retailnet.pl Ewa Jarzemska, rzecznik prasowy H&M w Polsce.

Większość salonów otwieranych przez firmę H&M zajmuje powyżej tysiąc metrów kwadratowych. Łącznie na świecie sieć H&M liczy ponad 2500 salonów. Za ekspansję marki w regionie Europy Środkowej odpowiada Loredana Orosan.

H&M Hennes & Mauritz to jedna z największych firm odzieżowych na świecie. Została założona w 1947 roku w Szwecji. Sklepy sieci znajdują się w ponad 40 krajach na całym świecie. Marka oferuję odzież w niskich cenach zarówno dla  kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Od wielu lat firma znana jest także z kolekcji przygotowywanych we współpracy z największymi światowymi domami mody – dla H&M projektowali m.in.: Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli, Marni, Viktor & Rolf, Stella McCartney, Lanvin czy Donatella Versace.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska