Salon sieci 4F w CH Arkadia

OTCF, właściciel marki 4F rozwija swoją sieć sprzedaży. W ostatnich dniach miało miejsce otwarcie siódmego w tym roku salonu firmowego. Nowy sklep 4F znalazł się w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie i znalazł się na poziomie zero. Salon zajął powierzchnię ponad 150 mkw.

 Sklep w Arkadii jest urządzony został zgodnie z najnowszym projektem, w nowoczesnym stylu, wykorzystującym srebro, biel i szarości. W jego wnętrzu pojawiły się wizerunki polskich sportowców – między innymi Kamila Stocha czy Justyny Kowalczyk. Sieć sprzedaży 4F liczy obecnie blisko 90 sklepów firmowych i ponad 100 stoisk partnerskich.

Marka 4F została opracowana oraz stworzona przez OTCF sp. z o.o – firmę działającą na polskim rynku odzieżowym od ponad 17 lat.  4F to marka wiodąca na polskim rynku odzieży sportowej, skierowana zarówno dla fanów aktywnego wypoczynku, jak i sportowych pasjonatów. Marka od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim oraz Polskim Związkiem Biathlonowym. Firma nawiązała współpracę z czołowym polskim skoczkiem, Kamilem Stochem, który od ubiegłego sezonu został twarzą marki. Produkty marki można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego.