Jet Line: outdoor skuteczną formą promocji galerii handlowych

Jet Line sp. z o.o., sp. k. powstała w 1994 roku, jako jedna z pierwszych firm outdoorowych w Polsce. Firma realizuje kampanie billboardowe w ogólnopolskiej sieci Motorway. Oferta jest konstruowana z pojedynczo wybieranych nośników, dlatego często na powierzchniach Motorway są realizowane kampanie adresowane do mieszkańców danego regionu lub osób najczęściej poruszających się po wybranej trasie, na przykład nad morze albo w góry.

Nośniki reklam są wybierane pod kątem precyzyjnego dotarcia, przy drogach prowadzących z dowolnego kierunku do sklepu. Motorway 12×4 m jest siecią ogólnopolską, co oznacza, że nośniki mieszczą się przy najbardziej uczęszczanych trasach w kraju, w miejscach o największym natężeniu ruchu.

Należą do nich na przykład wjazdy do miejscowości nadmorskich i górskich kurortów, drogi dojazdowe do miast będących lokalnymi centrami kulturalnymi i biznesowymi. W sieci jest ponad 320 tablic, z których 60 procent znajduje się przy trasach krajowych, Bardzo ważnym czynnikiem jest projekt graficzny (dobór czcionki i kolorystyki, układ treści na plakacie i selekcja informacji). Motorway 12×4 m jest jedyną siecią systemowych nośników wielkoformatowych przy autostradach.

Dobrze sprawdzają się także wjazdy do miejscowości w pobliżu największych aglomeracji.  Adresatami umieszczanych tam reklam są osoby pracujące w większych ośrodkach, a mieszkające na peryferiach – tam też znajduje się 40 proc. tablic Motorway.

Reklama

Galeria Jurajska