Marc O’Polo: najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy

Salon Marc O’Polo

Salon Marc O’Polo

Firma Marc O’Polo odnotowała przeszło 9 proc. wzrost obrotów. Rekordowe wyniki sprzedaży w zakończonym w maju 2012 roku rozrachunkowym osiagnięto dzięki udanej ekspansja krajowej i międzynarodowa-poinformowali właściciele sieci Marc O’Polo. Są to najlepsze wynik od czasu powstania firmy, 45 lat temu.

Wartość sprzedaży wszystkich marek należacych do Marc O’Polo, wyniosła 404 miliony euro (w roku 2010/2011 było to 370 milionów euro). Sprzedaż w 71-procentach wygenerowały sklepy w Niemczech.

Marc O’Polo to pochodząca ze Szwecji marka odzieżowa. Na polskim rynku zadebiutowała w grudniu 2011 roku otwarciem salonu w warszawskiej Galerii Mokotów. Kolejne salony pojawiły się w katowickim centrum handlowym Silesia City Center, poznańskim Starym Browarze oraz w Złotych Tarasach w Warszawie. Docelowo jak informowała Monika Piątkowska, reprezenując sieć w Polsce Marc O’Polo zamierza uruchomić jeszcze 10-15 sklepów w dużych miastach Polski (m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu).

Założona w 1967 roku sieć oferuje przede wszystkim ubrania casualowe dla kobiet i mężczyzn. Sieć stanowią zarówno sklepy własne, jak i franczyzowe, a także mutlibrandowe i partnerskie. Kolekcje Marc O’Polo dostępne są w ponad 2500 salonach i sklepach partnerskich w ponad 30 krajach, w tym w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Irlandii, Francji, Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii, Rosji, Polsce i krajach Europy Wschodniej.
 

Reklama

Galeria Jurajska