Internet Media Services: prezentacja firmy na Shopping Center Forum 2012

Monitory IMS

Monitory IMS

Firma Internet Media Services SA (IMS) powstała w 2000 roku, zapoczątkowując w Polsce świadczenie nowoczesnych usług w zakresie marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.

Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują Audiomarketing, Digital Signage oraz Aromamarketing.

Audiomarketing obejmuje przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych. IMS proponuje rozwiązania, dedykowane dla miejsc, w których dobra atmosfera jest kluczowa dla wspomagania sprzedaży. Dobrze dobrany program muzyczny jest niezwykle istotnym elementem kreowania wizerunku miejsca, oraz tworzenia tożsamości marki. Kompleksowa usługa obejmuje szyte na miarę programy muzyczne oraz możliwość emisji reklamy dźwiękowej.

Digital Signage (Videomarketing) to produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych, umieszczonych w Galeriach Handlowych oraz w punktach sprzedaży detalicznej. IMS oferuje kompleksową usługę opartą na autorskiej platformie technologicznej, która pozwala łączyć przekaz informacyjny z interakcją i rozrywką. To nowoczesna forma marketingu będąca alternatywą dla nudnej, statycznej wizualizacji billboardów, plakatów czy banerów.

W ramach Aromamarketingu firma tworzy indywidualne projekty zapachowe, wzmacniające wizerunek marki i uwzględniających specyfikę miejsca sprzedaży. Jest sztuką wykorzystania zapachu w kampanii marketingowej poprzez dotarcie do emocji klienta.

Usługi IMS-u to synonim nowoczesności oraz podkreślenie prestiżu promowanego miejsca. Dzięki zastosowanym mobilnym nośnikom Internet Media Services potrafi dotrzeć do współczesnego klienta bezpośrednio w miejscach sprzedaży towarów i usług.

Jednym z najważniejszych narzędzi marketingowych jakie oferuje swoim klientom IMS SA jest Audiomarketing, czyli In-Store Radio. Nie ulega wątpliwości, że muzyka jest istotnym elementem budującym nastrój, warto więc dobrać ją do charakteru marki, dopasować do gustów potencjalnej grupy klientów i wykorzystać w miejscu sprzedaży. Odpowiednio dobrana muzyka wpływa na nasz poziom zadowolenia, zatrzymuje nas w sklepie na dużej, co daje możliwość i czas do dokonania większych zakupów.

Audiomarketing to także reklama dźwiękowa wspomagająca sprzedaż. Wplecione w muzykę proste, informacyjne komunikaty reklamowe docierają do Klientów w każdym zakamarku sklepu i są przez nich traktowane jako rodzaj porady, jak zaproszenie do dokonania zakupu. Do zalet kampanii reklamowej w In-Store Radio IMS należy możliwość szybkiej emisji i modyfikacji komunikatu kampanii, w zależności od oczekiwań reklamodawcy, a przede wszystkim – dotarcie do Klienta w momencie dokonywania przez niego zakupów.

Pogramy muzyczne stworzone przez Dział Muzyczny IMS oraz wplecione w nie reklamy dźwiękowe można usłyszeć w ponad 170 największych polskich Galeriach Handlowych tj.: Złote Tarasy, Arkadia, Galeria Mokotów, Blue City, Manufaktura, Galeria Bałtycka, Galeria Dominikańska etc. Muzykę wyselekcjonowaną przez konsultantów muzycznych IMS usłyszymy również w wielu sieciach handlowych, np.: Carrefour, Tesco, PoloMarket, Alma, Piotr i Paweł, w sklepach CCC, C&A, Solar, House, Crop, Divers, Mohito, oraz w największych sieciach restauracji, np.: KFC i Pizza Hut, Sphinx. Zasięg reklamy w In-Store Radio IMS to ponad 200 milionów kontaktów z reklamą miesięcznie.
Do głównych usług oferowanych przez IMS SA należy także Digital Signage, czyli emisja materiałów video na monitorach rozmieszczonych w centrach handlowych i punktach handlowo-usługowych. Odpowiednie dobranie emitowanych treści, oraz prawidłowe rozmieszczenie monitorów to doskonały sposób na komunikację z klientem. Sieci i galerie handlowe, które zauważają ten potencjał są postrzegane jako miejsca prestiżowe i podążające za najnowszymi trendami.

IMS SA oferuje nie tylko instalację systemu monitorów, ale również produkcję emitowanego kontentu, co daje możliwość pełnego dopasowania usługi Digital Signage do charakteru obiektu i wymagań Klienta. Nasz wykwalifikowany zespół produkcyjny specjalizuje się w opracowywaniu materiałów o bardzo różnorodnym charakterze: od kontentu neutralnego, relaksacyjnego, po treści wizerunkowo – informacyjne i reklamowe. Dzięki emisji urozmaiconych treści dajemy widzowi możliwość zapoznania się z ciekawymi informacjami np. o planowanych wydarzeniach, o obiekcie w jakim się znajduje.

IMS SA wychodzi naprzeciw oczekiwaniom coraz większej liczby obiektów handlowo-usługowych, które kładą nacisk na skuteczną komunikację z Klientem. Dlatego we współpracy z należącą do grupy kapitałowej IMS spółką Tech Cave instalujemy w wielu Centrach Handlowych systemy monitorów dotykowych, które pozwalają na łączenie przekazu reklamowego z interakcją, rozrywką i informacją. Dzięki dotykowym monitorom Klient ma możliwość samodzielnego uzyskiwania potrzebnych mu informacji. Może to być np. interaktywna mapa obiektu umożliwiająca łatwą lokalizację konkretnego punktu, czy sklepu, lub też rozkład jazdy komunikacji miejskiej, czy repertuar kina. Z tego sprawdzonego sposobu komunikacji z klientem korzystają już następujące Galerie Handlowe:
Arkadia (Warszawa), Arkady Wrocławskie (Wrocław), Blue City (Warszawa) Bonarka City Center (Kraków), Echo (Kielce), Forum (Gliwice), Galaxy (Szczecin), Galeria Mokotów (Warszawa), Kaskada (Szczecin), Malta (Poznań), Nova Park (Gorzów Wlkp.), Pasaż Grunwaldzki (Wrocław), Pasaż Łódzki (Łódź), Victoria (Wałbrzych), Wzorcownia (Włocławek).

IMS zarządza obecnie systemem Digital Signage w 29 największych centrach handlowych w całej Polsce. Należą do nich między innymi: Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Stary Browar, Manufaktura, Galeria Krakowska, Silesia City Center. Zasięg reklamy emitowanej na monitorach Digital Signage zarządzanych przez IMS SA to ponad 23 miliony kontaktów z reklamą miesięcznie.

Najnowszą usługą w portfolio IMS SA jest Aromamarketing, czyli marketing zapachowy. Aromamarketing to sztuka wykorzystania zapachu w tworzeniu klimatu miejsca sprzedaży. Odpowiednio dobrana i odpowiednio emitowana kompozycja zapachowa wzbudza zaciekawienie klientów już od progu, wywołując tak ważne pozytywne pierwsze wrażenie najwyższej jakości. Zapach, tak jak znak graficzny może stanowić element tożsamości marki, może być nierozerwalnie z marką związany i kojarzony, może stanowić jej „logo zapachowe”. Odpowiednio dobranym aromatem możemy wzbudzać w klientach emocje relaksujące, energetyzujące, możemy wywoływać zainteresowanie, wpływać na samopoczucie i zachowanie.

Emisja aromatów może pełnić również znaczącą rolę w promocji produktów. Nie można oprzeć się reklamie zapachowej, zapachu nie można zignorować, jest on odbierany niezależnie od naszej woli. Dlatego też IMS SA wzbogacił swoją ofertę o wspieranie zapachem stoisk promocyjnych, stoisk targowych, eventów. Wykorzystując aromaty podczas kampanii promocyjnych zwiększymy ich efektywność, przyciągamy uwagę, wyróżniamy w nietuzinkowy sposób promowany produkt na tle innych.

Właściciele punktów handlowych, którzy chcą dotrzeć do kupujących jeszcze skuteczniej, coraz chętniej wykorzystują zapach jako nowe narzędzie przykuwające uwagę i wpływające na zachowanie klienta. Zapachy wyselekcjonowane przez Dział Aromamarketingu firmy IMS emitowane są obecnie w blisko 1000 obiektach, między innymi w centrach handlowych: Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie, Galeria Echo w Kielcach, Cuprum Arena w Lubinie oraz w sieciach sklepów Bytom, CCC, Quazi, Boti, Lavard, Choclate Company oraz sklepach Almi Decor , La Mania oraz wielu innych.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016