Intersport: wzrost sprzedaży w lipcu 2012 roku

Salon sieci Intersport

Salon sieci Intersport

Sieć sklepów należąca do Intersport Polska osiągnęła w lipcu 2012 r. o 10,6 proc. wyższe przychody netto ze sprzedaży, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W lipcu łączna wartość przychodów netto Intersport Polska ze sprzedaży towarów i usług wyniosła prawie 19 mln zł, podczas gdy rok wcześniej spółka odnotowała przychody siegające 17 mln zł.

Od początku 2012 roku sieć Intersport Polska SA utrzymuje wzrostowy trend sprzedaży, który nie jest tylko efektem rozwoju, ale konsekwencją dobrych wyników wypracowywanych na porównywalnych salonach. W każdym miesiącu tego roku spółka odnotowała wzrost obrotów i zamykała kwartały rekordowymi wynikami okresowymi.

– Chcemy pokazać w 2012 roku, że spółka jest w dobrej kondycji i potrafi zarabiać na działalności podstawowej. Rozpoczęta w zeszłym roku optymalizacja sieci sprzedaży i bieżących kosztów będzie teraz procentowała. Systematycznie poprawiając w tym roku wyniki finansowe udowodnimy naszym inwestorom, że obecny kurs akcji jest mocno niedoszacowany – komentuje Artur Mikołajko, prezes zarządu Intersport Polska SA.

Intersport Polska SA jest w Polsce liderem wśród sieci sklepów sportowych, posiadającym obecnie 32 salony zlokalizowane w 19 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi prawie 32 tys. mkw.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016