LPP SA: wyższe przychody ze sprzedaży w lipcu 2012

Salon Mohito

Salon Mohito

Zarząd LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2012 roku przez Grupę Kapitałową LPP SA wyniosły około 287 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2011 roku o ok. 27 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 48 proc. i była większa od zrealizowanej w lipcu roku poprzedniego o około 1 punkt procentowy.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2012 roku wyniosła około 1,705 mln zł. Przychody te były wyższe o 30 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

LPP SA to polska firma odzieżowa, która od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Firma systematycznie rozwija sieć salonów i wzmacnia pozycje swoich marek: Reserved, House, Mohito, Cropp i Promostars.

Sieć detaliczna LPP liczy 918 sklepów z czego: 311 Reserved, 264 Cropp, 224 House i 106 Mohito – dane na 31 marca 2012.

Jak zapowiada zarząd spółki, wzrost netto powierzchni sieci sklepów w 2012 roku prognozowany w oparciu o konkretne lokalizacje wyniesie około 85 tys. mkw. (25 proc.). Szacowana wartość nakładów (środki trwałe) na rozwój sieci sklepów to 180 mln zł. Firma poszukuje nowych lokalizacji, które mogą zwiększyć plany rozwoju (przy zachowaniu efektywności każdego sklepu). Znalezienie takich lokali może oznaczać, że powierzchnia wzrośnie o 100 tys. mkw. – deklaruje zarząd spółki w komunikacie.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016