Wizualizacja Outlet Park Szczecin

Pierwsze w regionie centrum wyprzedażowe budowane przez spółkę Echo Investment będzie gotowe we wrześniu tego roku. W obiekcie znajdzie się 130 lokali. Przedstawiciele sieci już poszukują pracowników do swoich nowych lokali.

W prasie i internecie pojawia się coraz więcej ogłoszeń o pracę w salonach znanych marek, które swoje miejsce znajdą w powstającym właśnie Outlet Park Szczecin. Docelowo zatrudnienie znajdzie tam blisko 200 osób – poinformował inwestor projektu.

Aktualnie pracowników na stanowiska sprzedawców czy kierowników sklepów aktywnie poszukują m.in. takie marki, jak Adidas, Reebok, Lee Cooper, Coccodrillo oraz sklep z odzieżą męską Magra.

– Kolejne butiki znanych marek zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników – mówi Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin. – Adidas i Reebok to wiodące marki sportowe produkujące wysokiej klasy odzież dla ludzi aktywnych, Lee Cooper z kolei to najstarsza, licząca sobie ponad 100 lat europejska marka jeansowa obecna na rynkach 40 krajów świata. Coccodrillo produkuje funkcjonalne, wysokiej jakości ubrania dla dzieci – od najmłodszych do nastolatków, a firma Magra specjalizuje się w produkcji garniturów męskich, które wyróżnia dbałość o detal, klasa, jakość i konkurencyjne ceny. Oferty pracy można znaleźć m. in. na fanpage Outlet Park Szczecin na Facebooku.

Outlet Park Szczecin to jedna z pierwszych inwestycji w Polsce łączących zalety centrum handlowo – rozrywkowego oraz centrum wyprzedażowego. Największe i jedyne centrum wyprzedażowe w Zachodniopomorskim, w którym znajdzie się także pierwsze na Prawobrzeżu kino i supermarket powstaje przy ul. Struga. Outlet Park oferować będzie w sklepach markowe produkty co najmniej 30 procent taniej od cen w regularnych sklepach, codziennie, przez cały rok.

Zakończenie budowy obiektu jest planowane na wrzesień 2012. Po zakończeniu całości inwestycji będzie miał 30,2 tys. mkw. powierzchni całkowitej. 24 tys. mkw. zajmą najemcy w 130 lokalach. Parking zmieści 1,4 tys. aut.