Wojas: wyższe przychody firmy

Salon sieci Wojas

Salon sieci Wojas

Spółka Wojas poinformowała, że w okresie styczeń – lipiec 2012 roku wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła ponad 82 mln zł i była wyższa o 17,3 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Z kolei wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w lipcu 2012 roku wyniosła ponad 10 mln zł i była niższa o 3,1 proc. od osiągniętych w lipcu 2011 roku.

Wojas SA  jest właścicielem sieci 139 salonów firmowych. W 2012 roku Wojas zamierza otworzyć do 10 nowych sklepów w Polsce. Pod marką Wojas sprzedawane jest skórzane obuwie damskie i męskie, a także modele młodzieżowe i sportowe. Firma oferuje też galanterię skórzaną – m.in. teczki i torebki oraz paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Rosji i Irlandii. 

Wojas zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w 2008 roku. Pozyskane na rynku pieniądze spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży. W efekcie w ciągu kilku lat liczba salonów Wojas niemal się podwoiła. Polska firma zainwestowała też w spółkę Wojas Slovakia rozwijając sieć sprzedaży u naszego południowego sąsiada. Obecnie liczy ona kilka salonów.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska