Pasaż Czerwona Torebka

Czerwona Torebka sp. z o.o. rozwija swoją sieć pasaży handlowych. Dotąd na terenie całego kraju otwarto już 13 obiektów. 11 sierpnia zostanie otwarty pasaż w Sianowie (woj. zachodniopomorskie), a w ostatnim tygodniu sierpnia dołączą kolejne trzy pasaże.

Na drugą połowę sierpnia 2012 roku zaplanowano otwarcie trzech kolejnych pasaży Czerwona Torebka. Do dyspozycji klientów zostaną oddane obiekty w Ostrowie Wielkopolskim, druga część pasażu w Szczecinie-Warzymicach oraz inwestycja w Niemodlinie. Do końca sierpnia w ramach sieci na terenie kraju będzie funkcjonowało 17 obiektów.

Pasaż w Ostrowie Wielkopolskim zostanie otwarty 25 sierpnia i będzie drugą w kolejności, obok Czerwonej Torebki w Słupcy, otwartą inwestycją w województwie wielkopolskim. Wśród najemców pasażu znajdą się salon meblowy Kinas, Piekarnia Familijna, sklep odzieżowy Bellavi, sklep zoologiczny Pupil Centrum Żywienia, a także sklep convenience Małpka Express. Obiekt w Ostrowie znajduje się przy ul. Kościuszki, a jego powierzchnia użytkowa wynosić będzie 724 mkw.

Od marca, w Szczecinie-Warzymicach działa już obiekt Czerwonej Torebki, 26 sierpnia otworzy się druga część tej inwestycji. Pasaż będzie mniejszy od swojego sąsiada – jego powierzchnia wyniesie 436 mkw. Wśród najemców znajdą się sklep zoologiczny Fanto, sklep mięsny Ozimek, kawiarnia Ignaczewski, alkohole Best Płuciennik, sklep z zabawkami Matuszczak, salon odzieżowy Soldo, a także zakład fryzjerski MKT Kuśnierek.

Na 31 sierpnia zaplanowano otwarcie pasażu w Niemodlinie. Będzie on pierwszym obiektem sieci w województwie opolskim. Pasaż powstanie przy ul. Opolskiej, a jego powierzchnia wyniesie 648 mkw. Wśród najemców znajdzie się drogeria S-Trade, apteka Camelia Farmacja, piekarnio-cukiernia Kozielski, sklep odzieżowy Adesso, sklep mięsny – Joachim Matejka, sklep convenience Małpka Express, a także oddział Alior Banku.

Pasaże handlowe Czerwona Torebka to jednokondygnacyjne obiekty zbudowane z kilku modułów. Konstrukcja obiektów pozwala na łączenie poszczególnych segmentów w większe całości, a tym samym lepsze dopasowanie do wymagań najemców. Do każdego z lokali usytuowanego w Czerwonej Torebce prowadzi odrębne wejście z przestronnego oraz dobrze oświetlonego parkingu.

Oferta lokalowa platformy kierowana jest do handlowcówz różnych branż. Są to zarówno przedstawiciele sieci ogólnopolskich marek, jak również reprezentanci lokalnego biznesu. Klienci, którzy zdecydują się zrobić swoje zakupy w Czerwonej Torebce będą mogli skorzystać z oferty wielu sklepów i punktów usługowych.

W ciągu 10 lat w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka powstanie
do 2 tys. obiektów na terenie całego kraju. Pasaże lokalizowane są w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych, na styku najważniejszych miejskich szklaków komunikacyjnych
oraz w istotnych obszarach handlowych poszczególnych miast.