Wizualizacja Outlet Park Szczecin

Budowany  przez Echo Investment Outlet Park Szczecin wpisuje się w ideę Smart Shoppingu, która swój rodowód ma w Stanach Zjednoczonych, gdzie narodziła się jako sposób na kryzys ekonomiczny- podkreśla inwestor.

Smart Shopping to przemyślane zakupy, czyli umiejętność wyszukiwania okazji cenowych i zakup dobrej jakości produktów za stosunkowo niewielkie pieniądze.

Według badań instytutu Pentor czterech na dziesięciu Polaków stosuje takie sposoby na oszczędzanie podczas zakupów, jak korzystanie z promocji czy rabatów.

– Outlety jako miejsca stałej promocji stanowią centrum Smart Shoppingu – mówi Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin. – Przez cały rok kupimy tu wysokiej jakości produkty w cenach niższych od 30 do 70 proc. od tego samego towaru w innych sklepach.

Wraz z pojawieniem się w Polsce outletów i super – oraz hipermarketów idea takich zakupów znacznie się rozwinęła.

– Drogie zakupy budowały status społeczny w latach 90-tych – dodaje Machnicki. – Teraz, kiedy kryzys finansowy mocno daje się we znaki konsumentom, w modzie są rozsądne zakupy i bycie smart czyli sprytnym, jeśli chodzi o wydatki. 

Zakończenie budowy Outlet Park Szczecin jest planowane na wrzesień 2012. Obiekt  będzie miał ponad 30 tys. mkw. powierzchni całkowitej i  24 tys. mkw. powierzchni najmu. Powstanie tam 130 lokali, a parking zmieści 1,4 tys. aut.