Perfumeria sieci Douglas

Douglas należy do liderów rynku perfumerii w Polsce. W 2011 roku otwarto 11 salonów sieci. W 2012 roku powstały 4 nowe perfumerie w Gorzowie Wielkopolskim, Grudziądzu, Kielcach i Gdańsku. Douglas posiada w Polsce 101 salonów, które zlokalizowane są zarówno w centrach handlowych jak i przy ulicach handlowych największych polskich miast. Firma zapowiada też kolejne otwarcia perfumerii.

Zdaniem przedstawicieli sieci Douglas zachowania zakupowe Polaków wskazują, że najważniejsza jest obecność w centrach handlowych. Trzy formaty perfumerii Douglas (House of Beauty, medium, kompaktowy) pozwalają dostosować koncept salonu do wynajmowanej przestrzeni, charakteru miejsca, otoczenia i potrzeb klientów.

Douglas to największa sieć perfumerii w Polsce, obecna w naszym kraju od 11 lat. Jej sklepy znajdują się w różnych formatach w 54 miastach. Firma wynajmuje prawie 28 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i przy ulicach handlowych. Według badać AC Nielsen posiada 48,5 proc. udziałów w rynku perfumerii sieciowych.

W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym 70 marek na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer czy Tom Ford). Klient w salonie zawsze może skorzystać z profesjonalnego doradztwa konsultantów. Douglas jest też właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej.

Właścicielem Douglas Polska jest Douglas Holding. Firma nie umożliwia otwarcia salonów pod swoim szyldem na zasadach franczyzy. Sieć zatrudnia ponad 1200 osób. Za ekspansję marki na polskim rynku odpowiada Katarzyna Dąbrowska, Expansion Manager Douglas Polska.