Komex: rozwój sieci salonów marki 5.10.15.

Wnętrze salonu 5.10.15.

Wnętrze salonu 5.10.15.

Firma Komex SA, właściciel marki 5.10.15., oferującej kolekcje ubrań dla dzieci, zapowiada, że w 2012 roku będzie nadal  rozwijać swą sieć sprzedaży. Jak deklaruje Paweł Okpisz, manager ds. franczyzy, Komex cały czas poszukuje  nowych partnerów i lokalizacji w miastach już od 15 tys. mieszkańców.

-Obecnie w ciągu jednego miesiąca otwieramy nawet 5 nowych sklepów pod szyldem 5.10.15. Do końca 2012 roku planujemy otworzyć jeszcze ponad 20 punktów. Naszym partnerom przekazujemy cały niezbędny know-how i pomagamy w ocenie każdej lokalizacji pod kątem opłacalności inwestycji. Brak doświadczenia biznesowego czy handlowego nie jest więc żadną przeszkodą w otwarciu sklepu 5.10.15.

Ostatni, dwusetny sklep sieci spółka Komex otworzyła w Pruszkowie koło Warszawy. Zajmuje on blisko 110 mkw. W 2011 roku firma otworzyła 9 nowych sklepów własnych i 28 sklepów franczyzowych.

5.10.15. jest jedną z największych marek projektujących i sprzedających ubrania, obuwie i akcesoria dla dzieci w Polsce. Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Produkty marki dostępne są także w sklepie internetowym.
 

Reklama

Galeria Jurajska