Perfumeria sieci Douglas

Przedstawiciele Douglas poinformowali redakcję Retailnet.pl, że firma planuje w 2013 roku otwarcie nowych perfumerii.  Firma zadowolona jest z konceptu Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii, który bardzo dobrze przyjął się również w innych miastach.

Format dostępny jest bowiem w Szczecinie, Kielcach czy Wrocławiu.Format tej perfumerii sprawdził się również na mniejszych powierzchniach, co przekonało markę do jej rozwoju i wprowadzania do kolejnych miast. Jak zapewniają przedstawiciele Douglas nie chce uczestniczyć w wyścigu na ilość sklepów. Firmie zależy na przemyślanym rozwoju i rozważnym rozszerzaniu sieci.

– Obserwujemy zmieniające się zwyczaje Polaków, którzy coraz częściej szukają kosmetyków luksusowych, są na bieżąco ze światowymi trendami i nowościami, chcą mieć do nich łatwy dostęp blisko miejsca zamieszkania, chcą polegać na wiedzy konsultantów – mówią przedstawiciele firmy Douglas. – Na podstawie tych tendencji wybieramy nowe kierunki służące umacnianiu naszej pozycji na rynku.Douglas posiada w Polsce 101 salonów, które zlokalizowane są zarówno w centrach handlowych jak i przy ulicach handlowych największych polskich miast. W 2012 roku powstały 4 nowe perfumerie w Gorzowie Wielkopolskim, Grudziądzu, Kielcach i Gdańsku.

Douglas to największa sieć perfumerii w Polsce, obecna w naszym kraju od 11 lat. Posiada sklepy w zróżnicowanych formatach w 54 miastach. Wynajmuje prawie 28 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i przy ulicach handlowych. Wszystkie produkty dostępne są pośrednictwem sklepu internetowego. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 20 tys. produktów luksusowych i popularnych, w tym 70 marek na wyłączność. Właścicielem Douglas Polska jest Douglas Holding

Przedstawiciele firmy będa 12 i 13 września uczestniczyć w Shopping Center Forum & Trade Fair 2012. Więcej na www.scf2012.retailnet.pl