Prima Moda SA: wzrost przychodów w I półroczu 2012

Salon Prima Moda

Salon Prima Moda

Przychody spółki Prima Moda, właściciela sieci sklepów z obuwiem i galanterią skórzaną, w pierwszym półroczu 2012 roku wyniosły ponad 29 mln zł.  Oznacza to  wzrost o 7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2011.

W tym samym okresie wzrósł również zysk brutto na sprzedaży do poziomu 15,3 mln zł (+4,4 proc.). Prima Moda w pierwszym półroczu 2012 roku prowadziła działania związane z rozbudową sieci sprzedaży oraz umacnianiem marki i wizerunku.

Prima Moda w sierpniu 2012 roku uruchomiła swój 45 salon w Polsce. Nowy punkt sieci o powierzchni ponad 100 mkw. mieści się w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.

W 2011 roku spółka otworzyła 7 salonów własnych zarówno w nowych, jak i istniejących galeriach m.in. w Blue City Warszawa. Średnia powierzchnia otwieranych salonów wynosi 100 mkw. Spółka dla swoich sklepów w centrach handlowych preferuje lokalizacje na parterze, w towarzystwie znanych brandów modowych.

Prima Moda SA działa na rynku obuwniczym od początku lat 90 tych. Sklepy Prima Moda oferują obuwie damskie, męskie, torebki, środki konserwacji do obuwia, galanterię skórzaną. Wszystkie produkty pozycjonowane są w sektorze medio-fine.

Firma w 2006 roku została przekształcona ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną z siedzibą we Wrocławiu. Prima Moda SA w listopadzie 2007 roku zadebiutowała na GPW w Warszawie.
 

Reklama

Galeria Jurajska