Jeronimo Martins: drogerie Hebe na Shopping Center Forum

Jeronimo Martins planuje rozwój drogerii Hebe

Jeronimo Martins planuje rozwój drogerii Hebe

Grupa Jeronimo Martins rozpoczęła działalność w Polsce w 1995 roku pod nazwą Jeronimo Martins Dystrybucja. Początkowo działała w trzech sektorach: hipermarkety Jumbo, hurtownie Eurocash oraz dyskonty Biedronka.

Z czasem jednak zdecydowano się na skoncentrowaniu działalności na sieci Biedronka. Od samego początku firma konsekwentnie realizowała plany w zakresie ekspansji sieci.
Biedronka to najbardziej popularna i największa sieć sklepów detalicznych w Polsce, którą regularnie odwiedza aż 55 proc. Polaków. Obecnie liczy ponad 1900 sklepów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i małych miastach na terenie całej Polski.

Podczas targów Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 Jeronimo Martins Polska zaprezentuje swój koncept drogeryjny Hebe. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 11. Obecnie działa 17 drogerii sieci zarówno przy ulicach, jak i w centreach handlowych. Przedstawiciele firmy będą w czasie targów poszukiwać nowych lokalizacji. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z przystępnymi cenami.

Obok samodzielnie istniejących drogerii Hebe w Warszawie, Nowym Dworze Mazowieckim i Otwocku zostały otwarte apteki, które są połączone z drogeriami. W kolejnych latach spółka Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, do której należy marka planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego. W ciągu najbliższych lat firma planuje systematyczny rozwój i otwieranie kolejnych placówek w największych miastach Polski.

Więcej informacji na temat firm, które pojawią się podczas Shopping Center Forum na stronie www.scf2012.retailnet.pl
 

Reklama

Galeria Jurajska