MIG: modernizacja sklepów Symbiosis

Salon Symbiosis

Salon Symbiosis

Zgodnie z założeniami, po modernizacji sklepy z obuwiem Symbiosis mają przypominać klientom ich własny salon lub pokój wypoczynkowy. Marketing Investment Group, pomysłodawca projektu, przestrzeń swoich sklepów wypełnił domowymi meblami. Jest tam też serwowana świeżo parzona kawa.

O pomyśle na aranżację salonu z obuwiem opowiada Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor departamentu administracji i najmu Marketing Investment Group.

– Od dawna zastanawialiśmy się nad stworzeniem konceptu z eleganckim asortymentem obuwniczym. Nowy koncept Symbiosis to efekt pracy naszych projektantów, architektów oraz specjalistów ds. VM. Poszukiwaliśmy nowej jakości dla polskiego salonu obuwniczego. Sofa, fotel, kawa, rozmowa o aktualnych trendach przyjemnym towarzystwie oraz stylowym otoczeniu oznacza podniesienie poprzeczki. Nad projektem pracowaliśmy kilka miesięcy. Obecnie posiadamy 4 salony Symbiosis, planujemy także kolejne otwarcia – podkreśla Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group.

Bardzo ważnym elementem wystroju, który będzie występował w każdym salonie – jest zdekonstruowana szafa, która będzie pełnić rolę innowacyjnego ekspozytora na produkty. Za wystrój odpowiada Dział Techniczny MIG oraz specjaliści ds. VM.

– Celem tego niekonwencjonalnego wizerunku sklepu oraz obsługi jest podwyższenie sprzedaży o 20 proc. Ma to sprawić, że klient będzie nas pamiętał i poleci nas swoim najbliższym. Zdajemy sobie także sprawę, że polski klient musi także oswoić się z taką formą obsługi. Na razie testujemy to rozwiązanie i podglądamy zachowanie Polaków-konsumentów, którzy dopiero uczą się postaw zakupowych rodem z Europy Zachodniej. Jesteśmy pionierami i na ocenę naszej pracy zostawiamy sobie jeszcze chwilę czasu. Wierzymy jednak, że taka postawa zostanie doceniona, gdy zwiększymy liczbę sklepów i będziemy wyznaczać standardy w prowadzeniu eleganckich salonów obuwniczych – dodaje Kamińska – Nobis.

Więcej o  nowym koncepcie i planach spółki będzie mnożna przeczytać w najnowszym wydaniu Shopping Center Poland.

 

Reklama

Galeria Jurajska