Wójcik Fashion: plany rozwoju sieci sklepów

Salon Wójcik

Salon Wójcik

Spółka Wójcik Fashion Group, do której należy marka odzieżowa dla dzieci Wójcik do końca 2012 roku planuje otworzyć 2-3 sklepy w centrach handlowych. – Zmieniliśmy format sklepów i shop concept. Obecnie przedział w jakim otwieramy sklepy to 60-70 mkw. Chcemy poprzez salony oddać butikowy charakter marki Wójcik. W połowie września 2012 roku otwieramy kolejny salon w najnowszej aranżacji w Galerii Słonecznej w Radomiu – powiedział redakcji Retailnet.pl Marek Szostak dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group.

Ostatnio spółka uruchomiła salon o powierzchni 60 mkw. w najnowszym shop concepcie w Galerii Handlowej Janki pod Warszawą, Galerii Olimp w Lublinie i Pasażu łódzkim w Łodzi. Zarówno Lublin jak i Łódź to sklepy franczyzowe, które mają powierzchnię 70 mkw.

– Otwieramy się na franczyzę. Do tej pory zbudowaliśmy sieć sklepów własnych a tym samym silną rozpoznawalną markę, która cieszy się powodzeniem zarówno wśród klientów jak i franczyzobiorców – dodał Marek Szostak.

Firma Wójcik Fashion Group sp. z o.o. powstała w 1987 roku. Do firmy należą trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich jest liderem na rynku ubrań dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Ceremony oferuje ekskluzywne ubranka dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia. Obecnie pod szyldem Wójcik działa 70 placówek, z czego 50 to sklepy firmowe, 20 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma prowadzi również sklep internetowy w którym są dostępne produkty wszystkich trzech marek.
 

Reklama

Galeria Jurajska