Salon Marc O’Polo

Właściciel sieci sklepów Marc O’Polo ma w planach kolejne otwarcia salonów w polskich centrach handlowych. Przedstawiciel niemieckiej firmy Marc O’Polo International GmbH będzie uczestniczył w Shopping Center Forum & Trade Fair 2012, by rozmawiać o nowych lokalizacjach dla sklepów sieci. 

Spółka jest zainteresowana obiektami w takich miastach jak Szczecin, Gdańsk czy Kraków. Otwiera salony o powierzchni sprzedaży nie mniejszej niż 200 mkw. Prowadzi sprzedaż za pomocą salonów własnych, partnerskich, franczyzowych oraz multibrandowych, a także przez stronę internetową.

Sieć na polskim rynku zadebiutowała pod koniec 2011 roku. Pierwszy salon uruchomiła w warszawskiej Galerii Mokotów. Kolejne salony zostały otwarte w katowickim centrum handlowym Silesia City Center, poznańskim Starym Browarze oraz w Złotych Tarasach w Warszawie. Na wrzesień tego roku planowane jest otwarcie piątego w naszym kraju sklepu w warszawskiej Galerii Arkadia. 

W salonach Marc O’Polo  dominuje nowoczesny design w odcieniu szarego grafitu, przy ich wykonaniu korzystano z wysokiej jakości materiałów i  wykończeń z dębiny.

Od roku 1997 właścicielem marki jest Marc O’Polo International GmbH. Centrala spółki mieści się w niemieckim Stephanskirchen. W zakończonym w maju 2012 roku rozrachunkowym odnotowała przeszło 9 proc. wzrost obrotów. Są to najlepsze wynik od czasu powstania firmy, 45 lat temu.

Odzieżowa marka Marc O’Polo pochodzi ze Szwecji. Założona w 1967 roku firma obecnie posiada około 2, 5 tys. salonów w ponad 30 krajach, w tym m.in. w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Irlandii, Francji, Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii, Rosji, Polsce i krajach Europy Wschodniej. Znana jest z produkcji ubrań casualowych dla kobiet i mężczyzn.

O programie Shopping Center Forum 2012, uczestnikach i wystawcach oraz zaplanowanych dyskusjach i warsztatach można przeczytać na www.scf2012.retailnet.pl