Douglas: rozmowy o rozwoju sieci na Shopping Center Forum

Salon House of Beauty sieci Douglas

Salon House of Beauty sieci Douglas

Podczas wrześniowego Shopping Center Forum będzie można porozmawiać na temat strategii rozwoju w centrach handlowych z przedstawicielami firmy Douglas posiadającej w Polsce ponad sto perfumerii. Firma zapowiada, że ma w planach kolejne otwarcia konceptu House of Beauty.

Właścicielem Douglas Polska jest Douglas Holding. Zdaniem przedstawicieli sieci Douglas zachowania zakupowe Polaków wskazują, że najważniejsza jest obecność marki w centrach handlowych. Trzy formaty perfumerii Douglas (House of Beauty, medium, kompaktowy) pozwalają dostosować koncept salonu do wynajmowanej przestrzeni, charakteru miejsca, otoczenia i potrzeb klientów.

Przedstawiciele Douglas poinformowali redakcję Retailnet.pl, że firma już myśli o nowym roku i nowych projektach. Firma zadowolona jest z konceptu Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii, który bardzo dobrze przyjął się również w innych miastach. Format dostępny jest bowiem w Szczecinie, Kielcach czy Wrocławiu.

Koncept perfumerii sprawdził się również na mniejszych powierzchniach, co przekonało markę do jej rozwoju i wprowadzania do kolejnych miast.

– Obserwujemy zmieniające się zwyczaje Polaków, którzy coraz częściej szukają kosmetyków luksusowych, są na bieżąco ze światowymi trendami i nowościami, chcą mieć do nich łatwy dostęp blisko miejsca zamieszkania, chcą polegać na wiedzy konsultantów – mówią przedstawiciele firmy Douglas. – Na podstawie tych tendencji wybieramy nowe kierunki służące umacnianiu naszej pozycji na rynku.

Douglas posiada w Polsce 101 salonów, które znajdują się one zarówno w centrach handlowych jak i przy ulicach handlowych największych polskich miast. W 2012 roku powstały 4 nowe perfumerie w Gorzowie Wielkopolskim, Grudziądzu, Kielcach i Gdańsku. Firma prowadzi także sprzedaż kosmetyków i zapachów za pośrednictwem e-sklepu.

Informacji o innych, kluczowych najemcach centrów handlowych biorących udział Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 na stronie www.scf2012.retailnet.pl.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska