Atlantic: nowy salon w Blue City

Salon Atlantic

Salon Atlantic

Spółka Atlantic, właściciel sieci sklepów z bielizną 22 sierpnia 2012 roku uruchomił salon w warszawskim centrum handlowym Blue City. Właściciel na potrzeby sklepu wynajął salon o powierzchni 81 metrów kwadratowych, który znajduje się na poziomie + 1 galerii.

W lipcu spółka otworzyła salon o powierzchni blisko 90 mkw. w centrum handlowym Gemini Park Tarnów oraz w Galerii Jurajskiej w Częstochowie o powierzchni handlowej 65 mkw.

Atlantic w 2012 roku planuje głównie rozszerzać sieć placówek działających na zasadzie franczyzy depozytowej. Salony będą uruchamiane w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Koncepcja franczyzy depozytowej polega na zatowarowaniu sklepu franczyzobiorcy na koszt właściciela marki.

Atlantic SA. zajmuje się produkcją i sprzedażą bielizny. Firma od 15 lat jest obecna na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Do spółki Atlantic należą trzy marki: Atlantic, L`uni, Arcado. Aktualnie w ramach sieci funkcjonuje ponad 130 sklepów w tym własne i franczyzowe.

Otwierane sklepy mają średnią powierzchnię 40-80 mkw., są zlokalizowane w galeriach handlowych lub przy głównych ulicach miast. Produkty marki Atlantic można również kupić za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego.

Atlantic jest jedną z najbardziej popularnych marek bielizny w Polsce. Oferuje zarówno bieliznę damską jak i męską. Sieć sklepów marki Atlantic obecna jest na rynku polskim, czeskim i słowackim.
 

Reklama

Galeria Jurajska