Perfumiera sieci Sephora

Na polskim rynku firma Sephora posiada obecnie 89 perfumerii głównie w centrach handlowych w największych miastach Polski. Firma właśnie przygotowuje się do otwarcia 90. salonu sprzedaży kosmetyków. Na temat strategii rozwoju marki będzie można porozmawiać z przedstawicielami firmy podczas wrześniowego Shopping Center Forum 2012.

– Skuteczność naszej strategii biznesowej znajduje potwierdzenie między innymi w rankingach centrów handlowych, w których plasujemy się w grupie sklepów o największych obrotach oraz w fakcie, że jesteśmy liderem sprzedaży kategorii kosmetyków selektywnych w Polsce z ponad 50 proc. udziałem w tej kategorii według badań Nielsen – mówi mówi Michał Dominik, dyrektor generalny Sephora Polska i Czechy.

Firma planuje kolejne otwarcia w Polsce. Spółka wciąż poszukuje dogodnych lokalizacji głównie w nowo tworzonych centrach handlowych. Właściciele sieci planują do 2015 roku otworzyć kilkanaście kolejnych perfumerii. Średnia powierzchnia salonów to 250-300 mkw.

Na polskim rynku firma działa od 13 lat. Sieć perfumerii Sephora składa się ze sklepów własnych i nie przewiduje współpracy na zasadach franchisingu. Sephora to sieć perfumerii, założona we Francji w 1969 roku. Sephora zajmuje się sprzedażą perfum i kosmetyków pielęgnacyjnych ekskluzywnych marek oraz produktów firmowanych własnym logo. W ofercie marki są produkty marek tj.: Dior, Chanel, Prada, Armani, Lancome, Yves Saint Laurent czy Versace. Marka jako pierwsza wprowadziła innowacyjny model otwartej perfumerii, gdzie klient ma nieograniczony dostęp do produktów i może swobodnie testować kosmetyki.

Więcej informacji na temat najemców biorących udział Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 na stronie www.scf2012.retailnet.pl