Salon sieci Victoria's Secret

Wszystkie salony marek wprowadzonych przez Alshaya Poland sp. z o.o. znajdują się w centrach handlowych. Firma planuje dalszy rozwój w galeriach handlowych i jej przedstawiciele będą o tym rozmawiać z właścicielami najciekawszych obiektów handlowych podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012.

Salony otwierane przez firmę mają bardzo zróżnicowany metraż – butik Victoria’s Secret w warszawskich Złotych Tarasach zajmie powierzchnię ok. 100 mkw., z kolei salon American Eagle Outfitters w CH Arkadia zajął powierzchnię ponad 730 mkw. Ashaya obecnie posiada łącznie około 50 salonów wprowadzonych przez siebie marek.

Alshaya  to międzynarodowa firma franchisingowa zrzeszająca renomowane światowe marki. Tylko w 2012 roku firma wprowadziła na polski rynek dwa cenione brandy. Obecnie Alshaya przygotowuje się do wprowadzenia do Polski nowej marki kosmetycznej Bath&Body Works. Pierwsze salony z tym logo zostaną otwarte w warszawskich centrach handlowych.

W ostatnich tygodniach firma otworzyła w Warszawie pierwsze w Europie salony marki Victoria’s Secret. W ostatnich dniach rozpoczął działalność także pierwszy w Polsce salon amerykańskiej marki odzieżowej American Eagle Outfitters. Znalazł się on w CH Arkadia w Warszawie. Ponadto w swoim portfolio firma posiada salony takich firm jak: Topshop, Dorothy Perkins, Mothercare, The Body Shop oraz MAC.

Przedstawiciele firmy Alshaya będą obecni podczas Shopping Center Forum 2012. Więcej informacji na temat najemców biorących udział w Forum na stronie www.scf2012.retailnet.pl.