Księgarnia Matras

Na koniec I kwartału 2012 roku powierzchnia należących do Vistula SA sklepów Wólczanka wyniosła 23,5 tys. mkw. W planie budżetowym, jak podała spółka w komunikacie, na 2012 r. ujęte zostały inwestycje w ok. 16 kolejnych salonów i stoisk firmowych o łącznej powierzchni ponad 1, 5 tys. mkw. na kwotę ok. 6 mln zł.

Ponadto Vistula  planuje ponieść nakłady na inwestycje odtworzeniowe, głównie w kluczowych i najbardziej dochodowych lokalizacjach. Na ten cel przeznaczone zostanie 2 mln. zł. Rozwój sieci finansowany będzie ze środków pochodzących z działalności operacyjnej.

W sierpniu 2012 uruchomiono dwa nowe punkty handlowe marki Wólczanka. Salon w Galerii Korona w Kielcach ma 32 mkw. powierzchni, a punkt w warszawskim Centrum Handlowym KEN Center ma format wyspy.

W kolekcji marki pojawiają się klasyczne wzory i kroje, a także modele nawiązujące do najnowszych trendów. Dostępne będą również koszule z linii Lambert. W ofercie salonów znajdują się także dodatki (krawaty i muchy, spinki do mankietów oraz skórzane paski).