NKD: podczas Shopping Center Forum rozmowy o rozwoju sieci sklepów

Perfumeria Marionnaud

Perfumeria Marionnaud

W planach spółki jest uruchomienie w Polsce około 30 sklepów do końca tego roku. Ekspansja będzie realizowana przede wszystkim w miejscowościach mających powyżej 20 tys. mieszkańców, głównie w zachodniej i południowej części naszego kraju.

Firma otwiera sklepy o powierzchni od 320 do 370 mkw. w hipermarketach, parkach i lokalnych centrach handlowych, a także przy głównych ulicach handlowych, ulicach na dużych osiedlach na których istnieje naturalny ruch klientów bądź w sąsiedztwie samoobsługowych sklepów spożywczych prowadzonych przez operatorów sieciowych.

NKD to niemiecka sieć dyskontowa oferująca artykuły odzieżowe oraz artykuły codziennego użytku. Obecnie firma posiada ponad 1,6 tys. sklepów zlokalizowanych w 7 krajach Europy i zatrudnia ok. 7, 5 tys. pracowników. Na polskim rynku sieć zadebiutowała w ubiegłym roku.

Sklepy sieci znajdują się w Niemczech ( ok. 1250 sklepów), Austrii ( 274 sklepy), Włoszech ( 43), Polsce ( do 30 sklepów do końca 2012 r.), Słowenii (53), Chorwacji ( 22) i Szwajcarii ( 11).

Przedstawiciele firmy będa uczestnikami Shopping Center Forum 2012 by rozmawiać o  lokalizacjach jakich poszukują dla swoich nowych sklepów. Więcej na stronie www.scf2012.retailnet.pl.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska