Salon Pepco

Firma Pepco, która jest właścicielem ogólnopolskiej sieci sklepów dyskontowych obecnych także w galeriach i centrach handlowych planuje we wrześniu 2012 roku uruchomić trzy salony w Polsce. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 366 sklepów.

Przedstawiciele spółki z działu ekspansji będą przyglądać się nowym inwestycjom handlowym podczas targów Shopping Center Forum & Trade Fair 2012.

Więcej informacji o Shopping Center Forum można znaleźć na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

Pepco oferuje odzież damską, męską i dziecięcą oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Firma planuje każdego roku powiększać swój udział w rynku, otwierając 35-45 nowych salonów rocznie. Średnia powierzchnia uruchamianych sklepów to ok. 350 mkw.

Docelowo Pepco zamierza stworzyć sieć liczącą około 600 salonów zlokalizowanych m.in. w centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów Pepco jest firma Pepco Poland sp. z o.o. Należy ona do grupy firm holdingu inwestycyjnego Pepkor, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Holding Pepco na całym świecie posiada 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.