Salon Time Trend

Spółka Zibi Detal, właściciel marki Time Trend  systematycznie rozszerza swą sieć sprzedaży o kolejne galerie handlowe. Średnia powierzchnia otwieranych salonów to 40 mkw. Spółka posiada 51 salonów zlokalizowanych w największych polskich centrach handlowych.

Przedstawiciele z działu rozwoju sieci Zibi Detal sp. z o.o. będą obecni podczas wrześniowych targów Shopping Center Forum & Trade Fair 2012, gdzie będą poszukiwać nowych lokalizacji dla salonów Time Trend.

Więcej informacji o Shopping Center Forum można znaleźć na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

Salony Time Trend prowadzą sprzedaż zegarków światowych marek m.in. Atlantic, Casio, Nautica, Pulsar, Seiko, Lorus, Morgan, Guess, Levi’s, Tissot, Festina, Certina, Calvin Klein. Firma prowadzi również 8 salonów w Rosji. W listopadzie 2006 r. po 15-stu latach działalności, salony firmowe Zibi zmieniły nazwę na Time Trend. Zmiana nazwy jest wynikiem dynamicznego rozwoju sieci, a także odpowiedzią na ogólnoświatowe trendy w branży zegarkowej. Celem rebrandingu było nowe pozycjonowanie i nowy wizerunek salonów, poprzez wprowadzenie oferty produktowej z segmentu średniej i wyższej półki. W warszawskim CH Arkadia znajduje się pierwszy salon Time Trend w zupełnie nowej odsłonie. Autorem nowoczesnego designu jest projektant Robert Majkut. Produkty oferowane przez Time Trend można również kupić za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego.