Alshaya: nowa sieć sklepów na Shopping Center Forum

Bath & Body Works

Bath & Body Works

Po wprowadzeniu na polski rynek salonów marki Victoria’s Secret, firma Alshaya rozpoczęła tworzenie kolejnej sieci sklepów niedostępnych dotąd w naszej części Europy. Już od września na polskim rynku dostępne będą produkty sprzedawane w salonach marki Bath & Body Works.

Alshaya na początek planuje otwarcie dwóch salonów. Podobnie jak Victoria’s Secret pierwsze sklepy zostaną otwarte w Warszawie w Złotych Tarach oraz Galerii Mokotów. Otwarcie Bath & Body Works w Złotych Tarasach przewidziane jest na 28 września 2012 roku. Alshaya Poland nie podaje szczegółów dotyczących otwarć.

Bath & Body Works oferuje wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji ciała. W ofercie firmy można znaleźć żele pod prysznic, płyny do kąpieli, dezodoranty, balsamy do ciała, preparaty do włosów, mydła, wody toaletowe oraz dodatki, takie jak na przykład świece zapachowe czy kosmetyczki.  Obecnie na świecie działa około 1700 salonów marki. Produkty brandu można zamówić także za pośrednictwem sklepu internetowego. Właścicielem marki jest firma Limited Brands Inc.

Wszystkie salony marek wprowadzonych przez Alshaya Poland sp. z o.o. znajdują się w centrach handlowych. Firma planuje dalszy rozwój w galeriach handlowych i jej przedstawiciele będą o tym rozmawiać z właścicielami obiektów handlowych podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012.

W ostatnich dniach rozpoczął działalność pierwszy w Polsce salon amerykańskiej marki odzieżowej American Eagle Outfitters wprowadzonej również przez Alshaya. Znalazł się on w CH Arkadia w Warszawie. Ponadto w swoim portfolio firma posiada salony takich firm jak: Topshop, Dorothy Perkins, Mothercare, The Body Shop oraz MAC.

O planach rozwoju polskich sieci sklepów, przedstawiciele firmy Alshaya rozmawiać bedą podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012. szcegóły na stronie www.scf2012.retailnet.pl

 

Reklama

Galeria Jurajska