Kolporter: na Shopping Center Forum będziemy rozmawiać o rozwoju sieci Traf Press

Salon sieci Top Press

Salon sieci Top Press

Traf Press to najmłodsza ogólnopolska sieć franczyzowa Kolportera, która zrzesza właścicieli prywatnych kiosków i małych sklepów typu salonik prasowy. Spółka zawarła już umowy z dwustu samodzielnymi przedsiębiorcami, a zainteresowanie jest coraz większe. Kolejnych dwieście umów Kolporter planuje podpisać do końca 2012 r.

Obecnie pod brandem Traf Press działa już ponad 150 prywatnych kiosków, saloników prasowych i małych sklepów na terenie całej Polski. 50 nowych umów zostało już podpisanych, a do końca bieżącego roku Kolporter planuje podpisać 200 kolejnych. Przedstawiciele firmy na Shopping Center Forum&Trade Fair 2012 zamierzaja rozmawiaqć o rozwoju swej sieci sprzedazy. Szczegóły na www.scf2012.retailnet.pl

Kolporter jest dystrybutorem prasy i towarów FMCG. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Kolporter jest właścicielem ponad 870 saloników prasowych (w tym 83 salonów Top-Press), buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór. W skład Kolportera wchodzą cztery departamenty: Departament Dystrybucji Prasy, Departament Dystrybucji FMCG, Departament Usług Elektronicznych ( buduje największą w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do obsługi płatności i usług elektronicznych. Do chwili obecnej zainstalowano je w ponad 20 tys. sklepów) oraz Departament Sieci Własnej – zarządza siecią ponad 870 saloników prasowych (w tym 83 salonami Top-Press) i buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór. Świadczy usługi reklamowe i realizuje programy konsumenckie.

 

Reklama

Galeria Jurajska