Shopping Center Forum: rozmowy o rozwoju sieci perfumerii Sephora

Perfumeria sieci Sephora

Perfumeria sieci Sephora

Przedstawiciele firmy Sephora podczas Shopping Center Forum 2012 będą poszukiwać nowych lokalizacji w centrach handlowych. Firma otworzyła właśnie 90. perfumerię w Polsce. Salon marki znalazł się w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach.

Perfumeria zajęła powierzchnię w galerii mierzącą 240 mkw. Jest to już druga lokalizacja marki w tym mieście. W tym roku planowane są otwarcia czterech kolejnych perfumerii sieci w najlepszych lokalizacjach w największych miastach Polski.

– Jest to dobry dla nas rok. Cały czas się rozwijamy, właśnie otworzyliśmy 90. perfumerię Sephora. Cieszy nas również to, że rośniemy nie tylko poprzez sam rozwój sieci i nowe otwarcia, ale też w tak zwanych sklepach porównywalnych. Dzięki wyjątkowej ofercie i wzorowej obsłudze klienta, utrzymujemy swoją pozycję lidera sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych z udziałem powyżej 51 procent w tymże rynku według danych ACNielsen za okres styczeń-kwiecień 2012 roku.  – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.

W ciągu najbliższych trzech lat planowanych jest kilkanaście kolejnych otwarć. Będzie to kontynuacja strategii rozwoju polegającej na wybieraniu tylko najbardziej prestiżowych lokalizacji w najlepszych centrach handlowych, w największych miastach w Polsce oraz przy głównych ulicach największych miast. Dzięki takiej strategii, w rankingach centrów handlowych Sephora znajduje się w grupie najemców o największych obrotach.

Sephora, która powstała w 1970 roku we Francji i jest obecna na polskim rynku od 14 lat, posiada obecnie 1 600 perfumerii na całym świecie. W ubiegłym roku w Polsce Sephora otworzyła 7 perfumerii.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.

Więcej informacji na temat najemców biorących udział Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 na stronie www.scf2012.retailnet.pl.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska