H&M: plan ekspansji marki w Polsce i na nowych rynkach światowych

Salon sieci H&M

Salon sieci H&M

Grupa H&M planuje otworzyć łącznie około 275 nowych sklepów w 2012 roku. Firma kontynuuje otwieranie nowych sklepów na wszystkich rynkach, na których jest obecna, a także na pięciu nowych: Bułgarii, Meksyku, Łotwie, Malezji i Tajlandii. Oprócz nowych rynków marka planuje debiut w kolejnych krajach. Spółka podpisała już umowy na otwarcia sklepów w 2013 roku w Estonii oraz Indonezji.

W ostatnim komunikacie firma H&M poinformowała, że podjęto też decyzję o debiucie marki w Ameryce Południowej. Pierwszy salon marki znajdzie się w centrum handlowym Costanera Center i zostanie otwarty w pierwszym półroczu 2013 roku.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani informacją o otwarciu pierwszego sklepu H&M w Ameryce Południowej, w Santiago de Chile w Chile. To jest nasz pierwszy krok na południowej półkuli, i widzimy wielkie możliwości dalszego rozwoju w tym regionie.  Nie możemy się doczekać dostarczania mody i jakości w korzystniej cenie chilijskim klientom – mówi Karl-Johan Persson, CEO H&M.

Globalna sprzedaż grupy H&M w walutach miejscowych, z wliczeniem podatku VAT wzrosła w lipcu 2012 o 11 procent w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłym.

Dotychczas, w 2012 roku w Polsce firma H&M otworzyła 6 nowych salonów odzieżowych i planuje kolejne otwarcia. Obecnie w naszym kraju działa 97 sklepów firmy. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych.

Otwarcie nowego salonu H&M zaplanowano na listopad 2012 roku zajmie on blisko 1850 mkw. powierzchni i znajdzie się on w centrum handlowym Sarni Stok w Bielsku Białej.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016