Shopping Center Forum: przedstawiciele NG2 będą rozmawiać o nowych salonach CCC

Salon sieci CCC

Salon sieci CCC

Zarząd spółki NG2 poinformował, że zamierza wydać na inwestycje w nowe sklepy, do 2015 roku ok. 120 mln zł. Salony sieci CCC  spółka otwiera głównie w centrach handlowych i na Shopping Center Forum jej przedstawiciele będą chcieli poznać najciekawsze inwestycje realizowane obecnie Polsce.

Podczas Project Flash, inwestorzy przygotują ponad 70 prezentacji multimedialnych, podczas których będą pokazywać najemcom zalety budowanych obiektów. Program Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 można znaleźć na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

W planach spółki NG2 jest wzmocnienie własnej sieci sprzedaży. W 2012 roku zaplanowano wzrost sieci sprzedaży detalicznej spółki o ok. 20 proc. (30 tys. mkw.). Ponadto firma chce podjąć działania mające na celu wzrost rozpoznawalności i wartości marki. Zdaniem zarządu, odpowiednie instrumenty reklamowo-promocyjne, wystrój salonów i obecność w prestiżowych lokalizacjach, powinny wpływać na systematyczne polepszanie i umacnianie wizerunku marek należących do Grupy Kapitałowej NG2 SA.

W I półroczu 2012 r. Grupa Kapitałowa NG2 SA osiągnęła przychody ze sprzedaży przekraczające 580 mln. zł (+20,4 proc. rdr).

W I półroczu 2012 roku spółka miała 708 placówek, na co składa się: 340 salonów firmowych CCC w kraju, w tym: 28 agencyjnych, 35 butików Quazi, 190 sklepów własnych Boti, 85 sklepy franczyzowe, w tym: 54 sklepy Boti, 23 salony CCC w Polsce, 5 salonów CCC w Rosji, 1 salon CCC na Łotwie, 1 salon CCC w Rumunii oraz 1 salon CCC w Kazachstanie.

Ponadto firma posiada 56 salonów firmowych CCC w Republice Czeskiej, 3 salony firmowe CCC w Republice Słowackiej.

Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych wzrosła o 16,7 proc. i wynosiła  blisko 168 tys. mkw. na (w tym 148,6 tys. mkw. w Polsce) w stosunku do 143,8 tys. mkw.  (w tym 129,1 tys. mkw. w Polsce)w pierwcszym półroczu 2011.

Powierzchnia sprzedaży w placówkach franczyzowych spadła o 25,2 proc. i wynosi 15,4 tys. mkw. na 30.06.2012 r. (w tym 12,4 tys. mkw. w Polsce) w stosunku do 20,6 tys. mkw. na 30.06.2011 r. (w tym 20,2 tys. mkw. w Polsce).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016