Wojas: prezes firmy obuwniczej uczestnikiem Shopping Center Forum

Salon Wojas w CH Promenada

Salon Wojas w CH Promenada

Firma obuwnicza Wojas SA zgodnie z przyjętą strategią na 2012 rok, uruchamia kolejne salony w centrach handlowych, a także remontuje stare, dostosowując je do nowej stylistyki zaprojektowanej przez firmę Schwitzke Górski sp. z o.o.

Podczas wrześniowych targów Shopping Center Forum & Trade Fair 2012, prezes spółki Wiesław Wojas będzie poszukiwać nowych lokalizacji dla sklepów sieci obuwniczej.

Szczegółowe informacje o wrześniowych targach można uzyskać na stronie:   www.scf2012.retailnet.pl.

W połowie sierpnia 2012  roku ponownie otwarto sklep Wojas we wrocławskim centrum handlowym Magnolia Parku. To dziewiąty punktem urządzony według nowego konceptu. Wystrój salonu charakteryzuje się zestawieniem jasnych kolorów bieli i drewna dębowego oraz przestrzennym układem mebli, który tworzy nowoczesny charakter wnętrza.

Dotychczas sklepy w nowej aranżacji uruchomiono w centrach handlowych: Janki, Warszawa Wileńska, Galerii Twierdza Kłodzko, Korona Kielce, CH Promenada, Focus Mall Rybnik, CH 3 Stawy, a także w CH Osowa.

Spółka Wojas jest właścicielem sieci 139 salonów firmowych. Pod marką Wojas sprzedawane jest skórzane obuwie damskie i męskie, a także modele młodzieżowe i sportowe. Firma oferuje też galanterię skórzaną – m.in. teczki i torebki oraz paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Rosji i Irlandii.

Wojas zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w 2008 roku. Pozyskane na rynku pieniądze spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży. W efekcie w ciągu kilku lat liczba salonów Wojas niemal się podwoiła. Polska firma zainwestowała też w spółkę Wojas Slovakia rozwijając sieć sprzedaży u naszego południowego sąsiada. Obecnie liczy ona kilka salonów.
 

Reklama

Galeria Jurajska