Beeline: dwie sieci sklepów z biżuterią na Shopping Center Forum

Salon I am

Salon I am

Beeline otwiera  zarówno salony własne jaki i partnerskie. Sklepy Six i I am działają wyłącznie w obiektach odnotowujących najwyższą frekwencję- deklaruja ich właściele. Takich galerii handlowych będą poszukiwać podczas wrześniowego Shopping Center Forum.

 Firma ma swoje lokale zarówno przy głównych ulicach handlowych jak i w centrach i galeriach handlowych oraz przy dworcach. Lokale sieci mają od 40 do 100 mkw. powierzchni. Jak informują przedstawiciele sieci, strategia ekspansji jest długofalowa i spółka dokonuje trwałych inwestycji w rozbudowę swoich sklepów detalicznych.

Dodatki i biżuteria Beeline są sprzedawane w 35 krajach na całym świecie. Firma jest właścicielem dwóch marek: Six i Iam. Ekspansję prowadzi za pomocą partnerów działających na poszczególnych rynkach. W celu wspólnego przyspieszania swojej międzynarodowej ekspansji oferuje kilka form współpracy.

Firma rozwija także format franczyzowy, który ma na celu zwiększenie obecności obu marek w pozaeuropejskich metropoliach. – Poszukujemy czołowych detalistów, dysponujących obszernym know-how w branży nieruchomości i sales operations oraz istniejącą siecią dystrybucji. Naszym celem jest nawiązanie trwałej i długoletniej współpracy. Na pierwszym planie stoi stworzenie strategicznego połączenia między naszymi markami a lokalnym know-how – czytamy w liście do potencjalnych parnerów biznesowych.

Beeline działa od 1990 roku. Obecnie dysponuje 12, 5 tys. lokalami, 370 własnymi w 35 krajach. Założycielem i dyrektorem Beeline GmbH jest Ulrich Beckmann. 

Informacje o najemcach uczestniczących w Shopping Center Forum można znaleźć na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016