Delikatesy Alma Market

Firma Alma Market, właściciel delikatesów Alma oraz sieci Krakowski Kredens planuje dalszy rozwój swojej działalności. Obecnie w ramach sieci Alma działają 34 sklepy na terenie kraju. Ostatnio otwarty sklep o powierzchni 1,5 tys. mkw. zlokalizowany jest w Galerii Szperk w Gdyni. Firma na jesieni 2012 roku zamierza wprowadzić na polski rynek nową markę produktów.

Podczas targów Shopping Center Forum 2012, Anna Klinowska, menedżer ds. ekspansji Alma Market SA będzie rozmawiać o nowych lokalizacjach dla sieci delikatesów.

Więcej informacji o Forum można znaleźć na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

Alma to sieć delikatesów i supermarketów należących do krakowskiej firmy Alma Market SA. Sklepy sieci znajdują się m.in.: w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Rybniku, Gdyni, Katowicach, Opolu, Rzeszowie, czy Szczecinie. Historia delikatesów Alma rozpoczęła się w Krakowie, w 1995 roku, gdy powstał pierwszy sklep tej sieci. Marka posiada zarówno lokale własne, jak i wynajmuje powierzchnie w centrach i galeriach handlowych. W 2012 roku Alma Market zamierza uruchomić cztery nowe obiekty handlowe: w Gdyni, Krakowie, Warszawie i na terenie aglomeracji warszawskiej.

Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska SA należy spółki Alma Market SA. Oferuje produkty spożywcze z kategorii Premium. Firma funkcjonuje od czerwca 2007 roku.

Obecnie sieć sklepów Krakowski Kredens liczy 40 samodzielnych punktów sprzedaży, które znajdują się w centrach handlowych m.in. Arkadia, Galeria Krakowska, Galeria Bonarka, a także zlokalizowanych przy głównych ulicach handlowych – na Krupówkach w Zakopanem, na ul. Grodzkiej w Krakowie, czy na Nowym świecie w Warszawie. Dodatkowo produkty dostępne są na stoiskach firmowych w sieci delikatesów Alma oraz w sklepie internetowym. Średnia powierzchnia sprzedażowa sklepów to około 50-60 mkw., a stoisk w Almie wynosi 20 mkw. W 2011 roku otwarto pięć sklepów.