Salon sieci 50 Style, MIG

– 50 Style w Puławach to już 43. sklep w Polsce. Nasz zespół stale pracuje nad poszukiwaniem kolejnych lokalizacji. Poszerzamy ofertę marek, obecnych w 50 Style, dbamy o VM. Mamy nadzieję, że klienci docenią nasze starania w dbałości o każdy szczegół, nie tylko w trakcie otwarcia- mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group – właściciela marki 50 Style.

O rozwoju swej sieci w Polsce przedstawiciele Marketing Investment Group będa rozmawiać podczas spotkań na Shopping Center Forum &Trade Fair 2012. Szczegóły na stronie www.scf2012.retailnet.pl

50 Style to ogólnopolska dynamicznie rozwijająca się sieć w koncepcie wolumenowym. Nike, adidas, Reebok, Umbro, Puma, Hi-Tec, Feewear – to część marek, których produkty są dostępne w ofercie sklepu. W ofercie nowo otwartego sklepu znajdzie się też oferta produktowa marki Lotto, nowego brandu w portfolio Marketing Investment Group.

Nowy salon w Puławach zajmie prawie 280 metrów kwadratowych powierzchni i będzie jednym z największych sklepów odzieżowo-obuwniczych w Puławach.

– Trzymamy się naszego planu dla konceptu 50 Style i dokonujemy kolejnych otwarć. Sklep w Puławach jest odpowiedzią na zapotrzebowanie lokalnych społeczności na produkty dobrych marek w atrakcyjnych cenach – dodaje Katarzyna Kamińska-Nobis.

Właścicielem wszystkich sklepów 50 Style jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Mizuno, Confront, Feewear, a także właściciel sieci salonów Sizeer oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.