EM&F: 20 nowych sklepów w III kwartale 2012

Salon siecie Smyk

Salon siecie Smyk

Przychody ze sprzedaży Grupy EM&F wzrosły w II kwartale 2012 o 13 proc. do blisko 750 mln zł, a w całym I półroczu 2012 r. o 14 proc. –poinformował zarząd spółki EM&F. W II kwartale tego roku łączna powierzchnia handlowo-usługowa Grupy EM&F powiększyła się o 36 placówek, do 334 mln. mkw.

Największy rozwój sieci nastąpił w Grupie Empik. Otwarto m.in. 5 nowych salonów Empik oraz 14 kawiarni Empik Cafe. Grupa Smyk powiększyła się o 4 sklepy, w tym kolejny Smyk Megastore. W Grupie Moda i Uroda w II kwartale 2012 otwarto 16 sklepów. W Rosji i na Ukrainie 9 sklepów marki Peacocks zostało przekonwertowanych na nową włoską markę OVS Italian Fashion. Ponadto otwarto drugi salon marki GAP w Polsce, w galerii handlowej Silesia w Katowicach.

W III kwartale 2012 r. spółka planuje m.in. dalszy rozwój sieci – planowane otwarcie do 16 sklepów w Grupie Smyk oraz do 4 sklepów w Grupie Moda i Uroda.

Grupa EM&F jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion SA jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik (m.in. książki, prasa, multimedia, artykuły art & pap oraz bilety na imprezy kulturalne), Grupa Smyk (zabawki i artykuły dziecięce), Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne).

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016