Salon sieci Marc O'Polo

W warszawskim Centrum Handlowym Arkadia został otwarty salon odzieżowy Marc O’Polo. Butik marki zajął powierzchnię 244 mkw. Firma ma w planach dalszą ekspansję w centrach handlowych na polskim rynku. Spółka jest zainteresowana obiektami w takich miastach jak Szczecin, Gdańsk czy Kraków. Otwiera salony o powierzchni sprzedaży nie mniejszej niż 200 mkw. Prowadzi sprzedaż za pomocą salonów własnych, partnerskich, franczyzowych oraz multibrandowych, a także przez stronę internetową.

Przedstawiciel niemieckiej firmy Marc O’Polo International GmbH będzie uczestniczył w Shopping Center Forum & Trade Fair 2012, by rozmawiać o nowych lokalizacjach dla sklepów sieci. Na Forum obecni będą też przedstawiciele firmy Unibail-Rodamco, do której należy Centrum Handlowe Arkadia. Więcej informacji na temat Shopping Center Forum na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

Sieć na polskim rynku zadebiutowała pod koniec 2011 roku. Pierwszy salon uruchomiła w warszawskiej Galerii Mokotów. Kolejne salony zostały otwarte w katowickim centrum handlowym Silesia City Center, poznańskim Starym Browarze oraz w Złotych Tarasach w Warszawie.

Odzieżowa marka Marc O’Polo pochodzi ze Szwecji. Założona w 1967 roku firma obecnie posiada około 2, 5 tys. salonów w ponad 30 krajach. Od roku 1997 właścicielem marki jest Marc O’Polo International GmbH. W zakończonym w maju 2012 roku rozrachunkowym odnotowała przeszło 9 proc. wzrost obrotów. Są to najlepsze wyniki od czasu powstania firmy.