Intersport: zysk w I półroczu 2012

Intersport

Intersport

W I półroczu 2012 roku sieć Intersport Polska SA wypracowała zysk brutto w wysokości ponad 5 mln. zł. Jest to najlepszy wynik w historii firmy. Spółka w tym okresie odnotowała przychód ze sprzedaży towarów i usług w wysokości prawie 125 mln zł, czyli o 27,4 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Narastająco, od stycznia do czerwca 2012 roku, z działalności podstawowej prowadzonej w sieci sklepów Intersport, spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży towarów i usług w wysokości  blisko 112 mln zł, czyli o prawie 14 proc. wyższe niż w I półroczu 2011 roku.

Intersport Polska SA kontynuuje proces optymalizacji powierzchni sprzedaży całej sieci. W związku
z wygaśnięciem umowy najmu, w lutym 2012 roku został zamknięty sklep w CHR PLAZA w Krakowie, natomiast w kwietniu i maju 2012 roku uruchomiono dwa nowe salony w Gorzowie Wielkopolskim
i Kielcach.

Zdaniem Zarządu, sieć Intersport w najbliższej przyszłości ma duże perspektywy rozwoju. Obecnie promowana moda na aktywne spędzanie wolnego czasu oraz zdrowy tryb życia, pozytywnie wpływa na handel artykułami sportowymi w Polsce. Rozwijająca się lokalnie infrastruktura oraz łatwy dostęp do bogatej oferty sprzętowej zachęcają klientów do systematycznego zwiększania wydatków na sport i rekreację. Spółka, jako członek największej na świecie grupy zakupowej zrzeszonej pod marką Intersport, posiada stały dostęp do najlepszych ofert handlowych wiodących producentów. Biorąc pod uwagę powyższe aspekty spółka systematycznie powinna poprawiać wyniki sprzedaży.

Intersport Polska SA jest w Polsce liderem wśród sieci sklepów sportowych, posiadającym obecnie 32 salony zlokalizowane w 19 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi prawie 32 tys. mkw.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016