Vistula Group: plan otwarć nowych salonów

Salon Vistula

Salon Vistula

W drugim półroczu 2012 spółka Vistula, właściciel marki odzieżowej Vistula, Wólczanka, Deni Clear, a także W.Kruk planuje uruchomić dziewięć kolejnych salonów i stoisk firmowych zarówno w segmencie fashion jak i jubilerskim.

Ponadto Vistula Group SA realizuje plan inwestycji odtworzeniowych, głównie w kluczowych i najbardziej dochodowych lokalizacjach całej sieci sprzedaży. Założenia te są realizowane w obrębie wszystkich marek. Rozwój sieci sprzedaży jest finansowany ze środków pochodzących z działalności operacyjnej.

W pierwszym półroczu 2012 roku Vistula osiągnęła zysk na działalności operacyjnej w wysokości 12,5 mln w stosunku do 11,5 mln zł w porównaniu do analogicznego. Przychody ze sprzedaży segmentu odzieżowego w tym okresie wyniosły 114,2 mln zł i były o 4,3 mln zł (tj. o 3,9 proc.) wyższe od osiągniętych w I półroczu 2011 roku. Powyższy wzrost sprzedaży związany jest ze wzrostem detalicznej sprzedaży w salonach Vistula oraz Wólczanka. Natomiast w segmencie jubilerskim Grupa zanotowała wzrost przychodów, którego sprzedaż wyniosła 70,8 mln zł i była o 6,4 mln zł (tj. o 9,9 proc.) wyższa niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Na koniec I półrocza 2012 roku powierzchnia sprzedaży sieci detalicznej wynosiła 23,9 tys mkw. i była porównywalna z rokiem ubiegłym.

Ostatnio spółka uruchomiła sklep Deni Cler o powierzchni 89 mkw. w rzeszowskiej galerii handlowej Millenium Hall.

Sieć należąca do Vistula Group SA aktualnie posiada 260. W tym 70 sklepów to salony marki Vistula, 80 sklepów marki W.Kruk, 75 sklepów marki Wólczanka oraz 30 sklepów marki Deni Cler.
 

Reklama

Galeria Jurajska