Intersport: wzrost sprzedaży w sierpniu 2012

Salon Intersport

Salon Intersport

Spółka Intersport Polska SA, która jest właścicielem sieci salonów ze sprzętem sportowym w sierpniu 2012 roku osiągnęła przychody netto ze sprzedaży na poziomie ponad 16,4 mln zł. Były one wyższe o 21,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku, w którym wyniosły 13,5 mln zł.

Narastająco, w okresie od stycznia do sierpnia 2012, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła ponad 160 mln zł i była wyższa o 24,5 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wówczas przychody wyniosły około 128,5  mln zł.

Intersport Polska SA jest w Polsce liderem wśród sieci sklepów sportowych, posiadającym obecnie 32 salony zlokalizowane w 19 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi prawie 32 tys. mkw.

W 2012 roku spółka otworzyła swoje nowe salony w kieleckiej Galerii Korona o powierzchni 714 mkw. oraz w Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim o powierzchni 815 mkw.

Intersport Polska sprzedaje markowy sprzęt sportowy w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w centrach handlowych. Salony sprzedaży Intersport znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall i Arkadia, wrocławskich: Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki oraz poznańskich: Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016