Salon sieci H&M

Podczas wrześniowego Shopping Center Forum 2012 będzie można spotkać się i porozmawiać na temat ewentualnej współpracy z Łukaszem Orzechowskim z działu ekspansji marki H&M Hennes & Mauritz sp. z o.o. Firma wciąż zamierza otwierać nowe salony w centrach handlowych na terenie Polski. Większość sklepów otwieranych przez firmę H&M zajmuje powyżej tysiąc metrów kwadratowych.

– Podczas Shopping Center Forum zależy mi na networkingu i na zaktualizowaniu mojej wiedzy na temat obecnych i nowych projektów na rynku – informuje Łukasz Orzechowski z firmy H&M.

Od początku 2012 roku firma H&M otworzyła 6 nowych salonów odzieżowych w Polsce. Rok wcześniej pod szyldem marki otwarto 13 sklepów. Obecnie w naszym kraju działa 97 salonów firmy. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych. Niektóre punkty sprzedaży znajdują się również przy najbardziej reprezentacyjnych ulicach w największych miastach Polski.

– W naszym centrum zainteresowania znajdują się zarówno lokalizacje w dużych miastach, jak i mniejszych ośrodkach. Stawiamy zawsze na najlepsze lokalizacje handlowe, dlatego wybieramy różne miasta, a w nich zarówno centra handlowe, jak i lokalizacje uliczne – informuje redakcję Retailnet.pl Ewa Jarzemska, rzecznik prasowy H&M w Polsce.

Łącznie na świecie sieć H&M liczy ponad 2500 salonów. H&M Hennes & Mauritz to jedna z największych firm odzieżowych na świecie. Została założona w 1947 roku w Szwecji. Sklepy sieci znajdują się w ponad 40 krajach na całym świecie. Marka oferuję odzież w niskich cenach zarówno dla  kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Od wielu lat firma znana jest także z kolekcji przygotowywanych we współpracy z największymi światowymi domami mody – dla H&M projektowali m.in.: Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Lanvin czy Donatella Versace.

Więcej informacji na temat najemców biorących udział Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 na stronie www.scf2012.retailnet.pl.