NKD: prezentacja planów rozwoju sieci dyskontowej podczas Shopping Center Forum

Sklep sieci NKD

Sklep sieci NKD

W ramach ekspansji sieci dyskontowej NKD planowane jest uruchomienie w Polsce około 30 sklepów do końca 2012 roku. Ekspansja będzie realizowana przede wszystkim w miejscowościach mających powyżej 20 tys. mieszkańców, głównie w zachodniej i południowej części naszego kraju.

Niemiecka sieć dyskontowa NKD, która oferuje artykuły odzieżowe oraz artykuły codziennego użytku otwiera kolejny salon sprzedaży w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu. Nowy sklep to czwarta placówka sieci na polskim rynku.

Sklepy NKD mają od 320 do 370 mkw. powierzchni handlowej. Powstają w hipermarketach, parkach i lokalnych centrach handlowych, a także przy głównych ulicach handlowych oraz przy dużych osiedlach bądź w sąsiedztwie samoobsługowych sklepów spożywczych prowadzonych przez operatorów sieciowych.

NKD to niemiecka sieć dyskontowa oferująca artykuły odzieżowe oraz artykuły codziennego użytku. Obecnie firma posiada blisko 1,7 tys. sklepów zlokalizowanych w 7 krajach Europy i zatrudnia ok. 7, 5 tys. pracowników. Na polskim rynku sieć zadebiutowała w ubiegłym roku.

Przedstawiciele firmy będą uczestnikami Shopping Center Forum 2012 by rozmawiać o lokalizacjach jakich poszukują dla swoich nowych sklepów. Więcej na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska