Ferax: rozmowy o rozwoju sieci Gatta na Shopping Center Forum

Salon Gatta

Salon Gatta

Ferax właściciel sieci salonów Gatta planuje uruchomić w 2012 roku kilkanaście salonów tej marki. W 2011 roku firma otworzyła 14 lokali, wszystkie zlokalizowane w centrach handlowych. Sklepy Gatta mają od 45 do 100 mkw. Ferax prowadzi sprzedaż za pomocą salonów własnych, franczyzowych oraz outletowych, a także w sklepie internetowym.

Firma Ferax właściciel marki Gatta rozpoczęła działalność w 1993 roku. W Polsce produkty marki Gatta są dostępne w blisko 100 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz sklepów w Polsce produkty Gatta sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a także Mongolii czy Australii.

Firma rozwija swoją ofertę proponując m.in. kolekcje Gatta Collant, Gatta Beauty, Gatta Bodywear, Gatta Cottoline, Gatta Active, Gatta Active Shapewear, Gatta Active Swimwear, Gatta Underwear for man.

Przedstawiciele firmy będą uczestnikami konferencji Shopping Center Forum&Trade Fair 2012, która odbędzie się 12-13 września 2012 roku w Warszawie.
 

Reklama

Galeria Jurajska